Saturday, March 14, 2009

hari-hari yg sejuk....

hari sabtu yang sejuk ni disebabkan oleh hujan yang turun petang tadi..sampai skang sejuknya masih menggigit diri huhuhuh...mlm ni layan cerekarama je la walaupn pada awlnya aku nk study (konon-konon) tp dh terencat dek kerana bahana drama TV huhuhu...itulah satu penyakit yg aku sukar ubati penyakit M...kenape la penyakit ni makin hari makin suke nk dok kat aku g la jangkit kat orang len plk huhuhu kenapa mest aku yg jd mangse kenape kenape??? sungguh diri ini tidak memahami....dah byk klinik2 swasta yg ditubuhkan bak cendawan tumbuh lepas hujan tp malangnya penyakit ini tetap jgk ssh nk di cari penawarnya...kalaulah ade ubatnye di pasaran dah tentu aku org pertama yg akan membelinya...dan mem'promate kepada kwan2 seperjuangan yg mempunyai masalah yg same...apelah yg aku merepek ni...men taip je ikut sedap rasa hahahaha......xpe2 aku nk berazam la pasni aku mest study awal tp....ade lg tugas blom selesai sebenarye ni......???

2 comments:

:: Wiween :: said...

hehe besa laa tu dik. penyakit M suka menyerang taim cuaca masyuk2 nih. :p

er tq sudi singgah blog kak ween. ;) amik education gak ke?

aidaskop said...

time kasih la kak ween sbb sudi jengah blog ni...;))

haah konon-konon nk jd cikgu la ni...hehehe;))